Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Usług za pośrednictwem sklepu intensomeble.eu (zwanego dalej także „Serwisem”).
Kim jesteśmy
Adres naszej strony internetowej to: https://sofa4you.pl.
Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Intenso meble Sp. z o. o. z siedzibą w Wróblew 59, 98-346 Skomlin NIP 8322085957 REGON 385035247, KRS 0000818061
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy
Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
Komentarze
Kiedy odwiedzający witrynę zostawiając komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.
Media
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.
Formularze kontaktowe
Korzystając z formularza na podstronie kontakt zbieramy dane widoczne w tym formularzu.
Formularze zamówienia i rejestracji
Zakładając konto na stronie intensomeble.eu i wypełniając dane w zakładce Moje Konto, a także składając zamówienie zbieramy dane widoczne w formularzach obejmujące:
- Imię i nazwisko
- Nazwa firmy (opcjonalnie)
- Adres
- Adres e-mail
- Numer telefonu
Podczas składania zamówienia zbierana jest również informacja o numerze IP zamawiającego w celach statystycznych oraz do sprawniejszego rozwiązywania zgłaszanych problemów.
Informacje handlowe i Newsletter
Administrator może przesyłać Użytkownikom, na podane przez nich adresy e-mail, informacje handlowe na temat produktów i usług Administratora oraz innych produktów i usług. Warunkiem jest wyrażenie przez użytkownika zgody na ich otrzymywanie. Zgoda ta może zostać w każdej chwili odwołana.
Ciasteczka
Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.
Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.
Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Jeżeli zapiszesz się na newsletter w twojej przeglądarce zapisane zostanie ciasteczko ważne 1 rok. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych.
Jeżeli wyrazisz zgodę na wykorzystywanie ciasteczek, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko zawiera jedynie informację o tym, że zgoda została wyrażona i okienko z prośbą o zgodę nie będzie ponownie wyświetlane. Wygasa ono po 1 roku.
Jeżeli dodasz produkt do koszyka tworzymy kilka ciasteczek, potrzebnych do obsługi produktów w koszyku. Ciasteczka te usuwane są po wylogowaniu lub po 2 dniach.
Podczas korzystania ze strony tworzone są także ciasteczka analityczne, które nie zawierają żadnych danych osobistych.
Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na umieszczanie na jego komputerze „Ciasteczek“ może nie wyrazić na to zgody m.in. przy pomocy ustawień przeglądarki.
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Linki do innych witryn
W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis intensomeble.eu. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
Analiza statystyk
Z kim dzielimy się danymi
Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
Jak długo przechowujemy twoje dane
Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.
Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.
Dla użytkowników którzy złożyli zamówienie bez zakładania konta na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone podczas składania zamówienia. W takiej sytuacji w celu zmiany lub usunięcia tych danych należy skontaktować się z Administratorem strony. Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.
Jakie masz prawa do swoich danych
Jeśli masz konto użytkownika, złożyłeś zamówienie albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa. W celu eksportu lub usunięcia danych należy zgłosić się do Administratora.
Gdzie przesyłamy dane
Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.
Kontakt z administratorem
W celu skontaktowania się z administratorem prosimy o wysłanie wiadomości e-mail pod adres admin@intensomeble.eu.
Informacje dodatkowe
Zmiany w polityce prywatności
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
Jak chronimy twoje dane?
Połączenie z serwisem odbywa się za pomocą bezpiecznego, szyfrowanego połączenia HTTPS.
Prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa korzystania z Internetu, a w szczególności nie podawać loginów i haseł osobom trzecim. Administrator nigdy nie zwraca się o ich podanie. Jedyne miejsca gdzie wymagane jest ich podanie to formularze logowania i rejestracji.
Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych
W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia przez Użytkownika, że ochrony danych osobowych została naruszona zobowiązany jest on do bezzwłocznego poinformowania o tym Administratora.
W przypadku, gdy wykryte zostanie naruszenie prywatności danych osobowych przeprowadzony zostanie wewnętrzny audyt obejmujący:
- Analizę sposobu naruszenia prywatności danych,
- Analizę potencjalnych i rzeczywistych szkód spowodowanych zaistniałym incydentem,
- Poprawę zabezpieczeń prywatności przechowywanych danych,
- Poinformowanie użytkowników narażonych na naruszenie prywatności danych o zaistniałej sytuacji, o prowadzonych środkach zaradczych, oraz o krokach które powinni podjąć w celu ochrony swoich danych.
Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane
Nie otrzymujemy danych od żadnych stron trzecich.
